Friday, January 13, 2012

Hikmah



Hai pembaca.


How are you today ? Me? I'm fine but having a tingtong head is like a hell. Zzzzz. Pagi tadi ada paper yang totally kena faham plus hafal plus kena kerahkan tenaga tangan sakti ini untuk memberikan jawapan yang tepat dan bernas. Ohmen. Benci tahu subjek yang fully theory ni. Penat otak nak hafal faham bagai. Tapi kalau lirik lagu bagi 20 pun aku rela hafal tau. (-.-")


Dan disebabkan itu, semalam hampir setengah hari berada di library. Sebenarnya it was my 1st time study untuk final exam kat library. Muahaha. Keji jugaklah. Tapi takpe, at least merasa jugak study kat bilik Hikmah tu kuangkuangkuang.

Dah penat study sambil tengok Bicara Hati episod 2 kat youtube, moh kita camwhore kejap.



Sepah tak sepah atas meja tu. Memang serabutlah kalau paper teori tapi tak dapat tips yang spesifik. Bila tanya lecturer asyik cakap "whole note". Cis.(-.-")



Tengok cite kat youtube. Tu sebab mata duk jeling ke sana je (-,-")



Study tifu-tifu. 



Si Nenek-nenek si bongkok tige. Siang malam duk sohsehsohse. Cian dia. Hikhik.



Aksi tipu kali kedua telah dikesan. Cis.



Aksi tipu kali ketige. Tipu-tipu. Gaya je macam stress padahal tak pun.



Semalam kitorang kat library dari pukul 11 hingga 5 je pun. Lepas tu Kak Ican tolong hantar kitorang balik Taman U. Plan balik awal sebab nak pergi pasar malam kahkahkah. Menghargai setiap yang wujud disekeliling kite. Next week adalah pasar malam yang terakhir kat sini bagi aku hendaknya. #eh?
Sedih tak ayat? (-.-")



Abang jual laksa penang seringgit ni macam miow-miow syulola. Tapi kegelapan la sikit. Hukhuk.
Laksa penang ni sumpah best walaupun kosong takde telor. 


Ini cerita siang tadi pulak. Laporan menyatakan paper pagi tadi adalah memuaskan. Soalan okay dan takde yang memeningkan kepala otak tapi ! ada tapinya jugak. Ada point yang aku tak hingat. Huhu. Redha lagi lah gayanya (>,<")



After keluar dari dewan exam. Apesal mata tu santek ngat ha?



Happy lettew dah habis 3 paper Zzzzzzz.



Takde caption yang mampu aku fikir untuk image di atas.

Actually entry ni aku dah taip sekerat jalan petang tadi sebelum nak ke library. Disebabkan tak sempat so malam ni baru nak publish muahaha. Tadi kat library dari pukul 3.45 sampai dekat pukul 10. Antara kelebihan pergi library dan duduk kat bilik Hikmah tu sebab internet laju! Boleh tengok tv3 tanpa buffering dan juga boleh tengok cite kat youtube dengan jayanya. HAHAHA.


#setiapperbuatanperludimualidenganniat. heuheu.


Dah. entry habes. 

babai.


xoxo


#re-post


1 comment:

Selamat Maju Jaya ;D