Saturday, December 17, 2011

(50 Gambar) Saat Paling Bahagia sepanjang Annual Dinner CMC 2011 ❤



Happy Saturday :D


Semalam aku ade annual dinner kelab kos aku. Secara keseluruhannya tak berapa memuaskan hati dengan service yang hotel tu bagi dari segi makanan, tempat dan sound system. Totally worst. (-___-")


Tapi.... tapi.... ada tapinya jugak okay. Saat atau momen paling best ialah sesi tangkap gambar dengan kengkawan. Itu aktiviti paling membahagiakan aku dunia akhirat. Ececehhhhhh


Nasiblah ini dinner terakhir kitorang as senior BPC. Dan sepatutnya dan seperti kebiaasaanya annual dinner ni juga sebahagian untuk meraikan perpisahan senior tahun 4 yang bakal habis belajar januari nanti. Tapi kelihatan seperti dinner syok sendiri pulak. Senior tetap dipinggirkan. Cis ! Kecewa hokeyyy (-___-")


Dah. Cukuplah komen aku untuk dinner kali ini. Hope adik junior kalau nak arrange event yang formal please la prepare betul-betul. Zzzzzzzzz.


Jom layan gambar :D



Intro :D

Klik read more if you guys nak tengok semua gambar 






Bebudak meja aku. Hihi. Semua comey3 belake :D
Aishah, Ila, Kak Tip and Eja. 



Geng Super senior. Senior tahun 6 katenye :P Sempoi habes pergi dinner pakai seliper fipper je. 
Eh, edwin :P



Dorang suka mempersendakan baju gua. Cis.




Terompah caring tunjuk bakat. 2 lagu dia nanyi tapi sebab sound system tak berapa elok so spoil mood aku.
Zzzzzz. Tapi suara terompah caring sedap ^^.

#eh? siapa terompah caring? Zzzzz kalau tak tahu search google la.
Aku malas kasi link :P


Antara lecturer yang sempoi. En.Hezil peminat terompah caring ^^.




Ni bebudak meja aku. Dah selesai makan time ni tapi tak kenyang. Semua makanan untuk celah gigi je kot.
Dekot betollah hotel $%^&* tetttttttttttt.
*censored*



Time penghargaan AJK CMC. Hukhuk.



Adik junior yang sempoi. Kemain kau ye nak buli kawan aku. (-___-")




With our PA. Yang mana satu? HAHA.



Oh. Lupa nak bagitahu yang kasyulola tak dapat datang. (-___-")
So, pengganti kasyulola ialah adik paten :P
Eh apesal aku paling rendah?
Syulola patutnya paking rendah cisssss.
:P



With Chinese girl kelas aku. Sebahagian jew. Yang lain ada yang tak datang dan ada yang meja lain.




3-1-3
Eheheeeemmmmmmm ehemmmmmmm 



Candid!



Arep, Amy, Butang.
Arep and Butang feminat amy.
Tiga-tiga single.
Aummmmmmmm :D



No caption.



Dah start dah perangai gile bergambar. Mana ada kamera dekat situ ade kitorang semua. Haha!




Aaaaaaaaaa. Takyah nak menganga sangat lah Paan! 
ZZZZZzzzzzzzzz.



Mei Huei Comeeeeelll dengan si mat Arep :P



Gile-geli-gile-kamera-geli-kamera



With Asmaa.



Sebahagian bebudak kelas. 




Seee. Dorang memang suka mengerbangkan baju aku. 

Cisssss.




En. Hezil sempoi :)



En. Yamani pendiam wooohh. Haha.



Puan sayam zzzzzz.
Alahai tetiba teringat PSM yang terabai tu (-___-")




Time bebudak tahun 4 nyanyi tapi time ni bebudak junior dah sibuk nak balik.
Apekah kes?



Roomate 



Eksaiteddddd menyanyi lagu padi - sahabat selamanya :D



Love them :D



With kaaida and kazana :)



Dengan mr.Bobbbbby :P



Dengan Bob :O
Kawan sekelas time poli merangkap junior :)



Dengan kawani :D
oh. blogger juge beliau ~


Fija with adek Acap. Euwwww adek :p



Dengan emak tiri hikhikhik.



Alahaiiiiiii manjenye butang ni. Jeles meyh (-___-")




Madu 3 ! Hahaha.




Adek-adek senior. Elehhhh setahun je beza kan.



Dengan mat Arep selaku junior masa SMTG dan senior masa degree. Cis.
Single dan available. Nak no fon?



Adek jijul tomeyyyll.


Lama jugak lpak kat lobi ni. Syok~



With si dokter Hazmi kehkehkeh.



Kaika yang berlakon bajet kereta tu dia yang punye. Haha. Nasib je aku baik censored no plat kereta ni. Kalau owner kereta ni tahu ashane?


Tengahmalam lepak kedai dengan pakaian dinner. Semua orang kagum. Hahaha.
lapar-lapar-lapar dan aku berjaya order kuewteow ladna yang memuakkan itu.
ZZZzzzzzzzzzzz.



Zul bakal mantan ceo CMC dengan Azmi kusut.



Muaz - Mira - Atie - Jijul


Azmi si mr. kusut - Hazmi si mr. dokter



Dol and Ikhwan si penyanyang suger glider ^^.



Last. Bakal ceo CMC with his daten :p


So, banyak kan gambar? 50 keping aku rase. Disebabkan aku malas nak upload kat fesbuk so aku upload kat blog la. lagi best kot :D

Btw, thankyou sebab membaca entry ni. Muahaha!







5 comments:

  1. untung la dah ade orang ganti sy dalam budak itam. majok ah. ;'(

    ReplyDelete
  2. banyak gilo gambau!

    amboi. kemain vok anda. heheh

    ReplyDelete
  3. nasib baek da gmbo aq klu x kne band blig nie..... hehehe~~

    ReplyDelete
  4. fuhh baju bella... chantek banget.. mane beli baju? hehe

    ReplyDelete
  5. ptot la slow internet connection kt U...ko nyer keje rupenyer...

    ReplyDelete

Selamat Maju Jaya ;D