Monday, October 10, 2016

28th


10.10.1988-10.10.2016


Hari ni genap dah umur aku cecah 28 tahun. Alhamdulillah Allah masih pinjamkan nyawa dan jasad ni. Setakat jam ni la. Kot petang kang Allah mintak balik, kena la pulangkan kan. Hahahaha.

So far, just a wishes. Not even a celebration. Takpe aku dah biasa takde apa-apa surprise dari suami or family or kengkawan. Hahaha. Mak redhooo.

Oh ye. Dah hampir seminggu aku mengalami rashes yang cam gambar bawah ni.



Memang tak pernah selesa. Hari Isnin malam last week, pukul 3-4 pagi aku terjaga sebab gatal sangat kat peha dengan perut. Sekali bangun tengok dah cenggini. Dulu masa zaman study kat uthm memang selalu jugak kena waktu duduk kolej perwira. Tak tahulah faktor air ke udara ke atau darah aku kotor atau apa. I is stress :(

No comments:

Post a Comment

Selamat Maju Jaya ;D